Українська страхова група

UIG
Гаряча лінія
0 800 500 349
Ласкаво просимо
до родини
Страховий випадок

Дії при настанні страхового випадку

Дії при настанні страхового випадку

Якщо у Вас стався страховий випадок, повідомте про подію за телефоном цілодобової клієнтської підтримки служби SMILE ASSISTANCE:

+38 044 287 88 70

або за допомогою SMS повідомлення, на телефоний номер для реєстрації звернення:

+38 050 418 11 08

smile.assistance – аккаунт для вхідних Skypeдзвінків.

Місцеві телефонні лінії в країнах масового туризму

АВСТРІЯ
+ 43 1 311 94 225
ЕСТОНІЯ
+ 372 66 80 304
ЛИТВА
+ 370 605 44 220
ТАЇЛАНД
+ 66 2 625 31 77
БІЛОРУСЬ
+ 375 17 294 30 01
ЄГИПЕТ
+ 20 22 461 88 21
ПОЛЬЩА
+ 48 22 490 67 56
ТУРЕЧЧИНА
+ 90 212 932 71 71
БОЛГАРІЯ
+ 359 2 437 24 51
ІЗРАЇЛЬ
+ 972 2 569 5181
РОСІЯ
+ 7 495 560 48 81
ФІНЛЯНДІЯ
+ 358 9 74 790 180
ВЕЛИКОБРИТАНІЯ
+ 44 20 351 944 94
ІСПАНІЯ
+ 34 91 008 29 70
РУМУНІЯ
+ 40 31 780 00 97
ФРАНЦІЯ
+ 33 1 79 99 30 40
ГРЕЦІЯ
+ 30 231 220 50 05
ІТАЛІЯ
+ 39 029 475 96 58
СЛОВАЧЧИНА
+ 421 2 330 026 13
ЧЕХІЯ
+ 420 2 460 80 350
НІМЕЧЧИНА
+ 49 30 217 888 31
ЛАТВІЯ
+ 371 67 33 11 22
США
+ 1 567 26 26 000
КАЗАХСТАН
+ 7 727 350 58 10
ДОМІНІКАНА
+ 1 829 954 83 88

Для отримання допомоги, під час дзвінка або в SMS повідомте такі дані про себе:

  • своє прізвище та ім’я
  • назву страхової компанії, номер страхового полісу і строк його дії
  • місцезнаходження в країні перебування (адресу лікарні, готелю), контактний телефон, факс
  • докладний опис проблеми, що виникла, і вид необхідних допомоги

Якщо з якихось причин ви не змогли зв’язатись зі службою асистансу, повідомте про страхову подію страхову компанію.

У випадку технічної неможливості або за станом здоров’я Ви не змогли зв’язатися з асистантом або страховою компанією до звернення по допомогу, зробіть це (або доручіть іншій особі) не пізніше ніж через дві доби після того, я у вас з’явилася така можливість.

Медичні послуги, надання яких було організовано асистансом, не потребуватимуть ваших витрат. Рахунки від медичного закладу надійдуть безпосередньо до асистуючої компанії і будуть сплачені нею.

Якщо під час перебування за кордоном ви самостійно оплачували медичні послуги, витрати будуть компенсовані Вам страховою компанією (в межах лімітів, передбачених договором страхування) після повернення в Україну.

Для компенсації понесених витрат вам необхідно звернутись до страхової компанії протягом 30 днів з моменту повернення з-за кордону. В якості підтвердження своїх витрат надайте необхідні документи.

Якщо під час перебування за кордоном, зник або був пошкоджений ваш багаж, протягом 24 годин з моменту виявлення цього факту повідомте:
  • посадових осіб перевізника, якщо багаж було передано під його відповідальність
  • посадових осіб готелю, пансіонату, будинку відпочинку тощо або гаражу, автостоянки
  • місцеві правоохоронні органи, подавши заяву про втрату, повне або часткове пошкодження багажу

Отримайте від зазначених органів документи, що підтверджують подання вами заяви. Повідомте асистанс або страхову компанію та дійте за їх вказівками.

Якщо втрата або пошкодження багажу не було відшкодоване відповідальними особами, страхова компанія компенсує його вартість втраченого майна (в рамках визначених договором страхування лімітів). Для цього протягом 15 днів з моменту повернення на територію України подайте необхідні документи до страхової компанії.