Українська страхова група

UIG
Гаряча лінія
0 800 500 349
Ласкаво просимо
до родини
Страховий випадок

Дії при настанні страхового випадку

Дії при настанні страхового випадку

Якщо у Вас стався страховий випадок, повідомте про подію за телефоном цілодобової клієнтської підтримки «Української страхової групи»:

0-800-500-201 або 044-503-77-33

Залежно від виду події, що сталась, викличте представників відповідної служби (або доручіть виклик оператору гарячої лінії). По можливості прийміть міри для недопущення збільшення розміру збитку або зміни обставин події.

  • В разі пограбування, протиправних дій третіх осіб, повідомте поліцію. В разі пожежі, вибуху газу, удару блискавки, стихійного лиха викличте представників Державної служби України з надзвичайних ситуацій. В разі затоплення водою з водопровідних або опалювальних комунікацій – повідомте про подію ремонтній службі житлово-експлуатаційного господарства. Вимагайте від представників компетентних органів надання довідки про факт настання, причини та наслідки страхової події.
     
  • Протягом двох календарних днів з моменту настання страхового випадку, повідомте страхову компанію про факт настання події.
     
  • Прийміть міри для збереження майна в тому вигляді, в якому воно було одразу після настання страхової події. Надайте можливість представнику страхової компанії або незалежному експерту оглянути пошкоджене майно та приймати участь у роботі комісій, створених для визначення розміру збитку.
     
  • В разі наявності у Вас даних осіб, причетних до настання страхової події, занотуйте та передайте цю інформацію представнику страхової компанії.
     
  • Протягом семи робочих днів з моменту першого сповіщення, надайте страховій компанії письмове повідомлення про страховий випадок з детальним описом обставин події та характеру збитку.
     
  • Разом з представником страхової компанії складіть письмовий перелік пошкодженого майна. Передайте до страхової компанії документи, необхідні для виплати страхового відшкодування. У разі пошкодження виключно віконного скла (вітрин) Ви можете не надавати довідок з компетентних органів (не більше двох виплат протягом терміну дії договору).