Українська страхова група

UIG
Гаряча лінія
0 800 500 349
Ласкаво просимо
до родини
Страховий випадок

Дії при настанні страхового випадку

Дії при настанні страхового випадку

Якщо у Вас стався страховий випадок, повідомте про подію за телефоном цілодобової клієнтської підтримки «Української страхової групи»:

0-800-500-201 або 044-503-77-33


Залежно від виду події, що сталась, викличте представників відповідної служби (або доручіть виклик оператору гарячої лінії). Залишайтесь на місці пригоди та прийміть міри для недопущення збільшення розміру збитку або зміни обставин події.

  • У разі викрадення (угону) транспортного засобу або його пошкодження внаслідок протиправних дій третіх осіб – повідомте поліцію. У разі ДТП, повідомте та викличте патрульну поліцію. Якщо сталася пожежа або вибух – представників Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
  • В разі стихійного лиха або нападу тварин зверніться до представників Державної служби України з надзвичайних ситуацій або поліції. Від представників уповноважених органів вимагайте надання документів, що підтверджують факт настання, причини та наслідки страхової події.
     
  • При ДТП, повідомте та викличте патрульну поліцію та дійте відповідно до Правил дорожнього руху. Здійсніть фотографування місця події та пошкоджених транспортних засобів. У випадках оформлення ДТП працівниками поліції, здійснити фотографування складених ними документів: Схема ДТП (2 сторінки), Адмінпротокол, інше.
     
  • В разі наявності інших учасників та свідків ДТП, зафіксуйте їх дані (прізвище, адресу проживання, контактний телефон). Визначте, чи застраховані автомобіль або відповідальність інших учасників ДТП та занотуйте дані про страхову компанію.
     
  • В разі імовірності вашої вини в ДТП (та, як наслідок, настання ризику за ОСЦПВ), повідомте іншим учасникам інформацію про себе, номер свого полісу та місцезнаходження страхової компанії. Але до прийняття судового рішення не визнавайте свою вину у скоєнні ДТП.
     
  • Не відмовляйтесь від майнових вимог до інших учасників події і не створюйте передумов, за яких здійснення права вимоги до винних осіб з боку страхової компанії стане неможливим.
     
  • Протягом трьох робочих днів з моменту настання страхового випадку, Вам необхідно особисто, кур’єром, поштою або факсом передати до страхової компанії належним чином оформлену заяву про настання страхової події та довідку уповноваженого органу. У разі пошкодження лише скляних деталей авто, надавати довідку компетентних органів не обов’язково. В разі наявності винної іншої особи, повідомте її дані представнику страхової компанії.
     
  • Надайте пошкоджений транспортний засіб для огляду представнику страхової компанії та незалежному експерту. До моменту отримання згоди страхової компанії не проводьте жодних ремонтних робіт пошкодженого автомобіля.
     
  • У разі викрадення автомобіля, разом із поданням заяви, Вам необхідно передати представнику страхової компанії на тимчасове зберігання комплекти ключів та свідоцтво про реєстрацію цього авто (за винятком випадків, коли ці речи були вилучені поліцією або були викрадені разом із ТЗ, про що було заявлено в поліцію).

Європротокол